wtorek, 18 lutego 2014

Mix z całego tygodnia

Hej!
Nie robiłam jeszcze takiego postu, ale myślę, że jest to dość ciekawa forma pokazania wam mojej codzienności :) Osobiście bardzo lubię oglądać takie posty. 
Zimy nie ma, w swoim mieście rano mam przymrozek a popołudniu 8-10 stopni, ciepło jak na wiosnę :)
Szkoła ta pochłania mój czas, że jestem całkowicie wyłączona z prywatnego życia, nie wiem co będzie za rok gdy trzeba będzie się przygotowywać do matury!
Ale już przejdźmy do zdjęć:

Wiosennie ;) Tulipany wytrzymały 3 dni ;(

Jak mamy taką "zimę" to aż grzech nie pobiegać na zewnątrz!

Sobotni manii ;))

Ulubiona sypana zielona herbata z wiśnią, pyszna!

Czas do spania, mój zestaw ;)

Coś słodkiego na poprawę humoru :D

Świeżo wyciskany sok z marchewki i jabłka, kartka, długopis i można pisać wypracowanie :)

To tyle na dziś.
Do następnego!
Pozdrawiam ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam