wtorek, 2 września 2014

Ulubieńcy lipca i sierpnia'14

Hej!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moich ulubieńców wakacji. Nie używałam zbyt wielu kosmetyków przez ten okres, ponieważ głównie przesiadywałam w domu i nie było potrzeby smarować się kremami czy kosmetykami kolorowymi. Znalazły się diw szminki, które w lecie bardzo mi podpasowały i jestem z nich bardzo zadowolona. Nie jest tego dużo, ale używam tych kosmetyków co kiedyś i nie zmieniam, bo mi się po prostu idealnie sprawdzają.

1. Pomadka Rimmel seria Kate kolor 101-delikatny róż, który jest idealny na co dzień, trzyma się z 2 godziny, lekko matowa, nie droga, pasuje do każdego makijażu, dziennego jak i wieczorowego, polecam zobaczyć w drogerii

2. Błyszczykowa pomadka do ust Wibo kolor 04-mój ulubieniec od dawna, przez to lato powróciłam do niej, dobrze mi się sprawdza, nadaje ustom lekki połysk i dobrze wygląda na co dzień, lekko barwi usta na różowo i jest taniutka, polecam!

3. Lirene żel+oliwka pod prysznic-bardzo lubię wszystkie produkty do mycia z tej serii, zapach dla mnie jest mało istotny, bo wszystkie żele z tej serii z oliwką pachną cudowanie, taniutkie, bo na przecenie w Rossmannie kosztują 6zł, wydajne, lekko nawilżają, a na pewno nie wysuszają

4. Green farmacy jedwab w płynie na łamliwe końcówki- nie zauważyłam by coś robił z łamliwymi końcówkami, ale bardzo ładnie wygładza włosy i powoduje że tak bardzo się nie puszą, pięknie pachnie, tani, bardzo wydajny, nie skleja włosów ani nie przetłuszcza

Do następnego! :)

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam