poniedziałek, 22 września 2014

Catrice Camouflage Cream-moja opinia

Hej!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać jeden z moich ulubieńców. Od dawna szukałam korektora idealnego i chyba w końcu znalazłam. Po wielu poszukiwaniach zdecydowałam się na kamuflaż z Catrice i był to strzał w 10!

Produkt bardzo dobrze kryje wszelkie zaczerwieniania i pozostałości po trądziku. Przy tym trzyma się na twarzy długo w nienaruszonym stanie. Idealnie wtapia się w skórę, a wraz z podkładem tworzy jedność. Ja nakładam go palcami, ale myślę że pędzelkiem też aplikacja się sprawdzi. Jest jak masełko i łatwo się go nakłada. Przy bardzo suchej skórze może podkreślać suche skórki.
Kolor który ja posiadam to 010 Ivory, pasuję większości dziewczyn.
Produkt jest niezwykle wydajny, ja swój mam już z pół roku a dna nie widać przy codziennym stosowaniu. Opakowanie niezbyt higieniczne ale to chyba jedyna wada. 
Wiem, ze na pewno jest dostępny w Naturze za około 12 złotych.
Ja zakupię ponownie ten korektor, polecam wypróbować!
Pozdrawiam ;)

2 komentarze:

  1. z Catrice jeszcze nie miałam korektorów

    ______________
    a u mnie?
    must have sezonu w modzie

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że jest świetny niestety trudno dostać go w jasnym kolorku i ja mam 003 latem idealny na zimę troszeczkę za ciemny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam