niedziela, 14 września 2014

New Romantic

Hej!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać mój ukochany lakier od jakiegoś czasu. Zakochałam się w tym kolorze od pierwszego pomalowania :) Jest delikatny, pasuje do wszystkich strojów i na każdą okazję. Ten kolor co widzicie na zdjęciach to są 2 warstwy, do pełnego krycia potrzeba trzech lub czasem nawet czterech. Ja zazwyczaj nakładam dwie i tyle mi starcza. Bardzo łatwo się go aplikuje i szybko schnie. Polecam wypróbować, szczególnie polecam fankom róży, bezy i neutralnych kolorów na paznokciach.
Rimmel New Romantic 227





Pozdrawiam! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam