sobota, 6 września 2014

Projekt denko-sierpień'14

Hej!
Dzisiaj post z pustymi opakowaniami kosmetyków, które zużyłam w sierpniu. Jak zwykle podstawowe kosmetyki, ale znalazły się też perfumy, które ciezko mi się zużywa, więc jestem zadowolona :)
Zapraszam dalej!



1. Bales żel pod prysznic-bardzo lubię te kosmetyki a szczególnie żele, dobrze się pienią, są wydajne, zapach długo utrzymuje sie na skórze i na pewno każdy wybierze coś dla siebie, ponieważ maja dużą gamę zapachową, tani, lecz niestety niedostępny w Polsce
Czy kupię ponownie? Tak
2. Lirene żel+oliwka pod prysznic-jest to mój wakacyjny ulubieniec, już o nim pisałam w poprzednim poście więc tam was odsyłam :)
Czy kupię ponownie? Tak
3. Isana pianka do golenia-każdy już chyba zna ten produkt, bardzo tania i dobrze sprawdzająca się pianka, spełnia swoje zadani, dość wydajna więc czego chcieć więcej
Czy kupię ponownie? Tak


4. Avon Bond 007-nie przypasowały mi te perfumy, później już je używałam do odświeżenia powietrza w domu, strasznie duszący zapach, lepszy na zimę niż lato ale i tak nie przypadły mi do gustu. strasznie ciężki zapach
Czy kupię ponownie? Nie
5. Nivea antyperspirant-kompletnie nie polecam tego produktu, męczyłam się z nim chyba z pół roku, ma przeokropny zapach, śmierdzi, w ogóle nie chroni przed potem, mam wrażenie że jestem bardziej spocona niż przed jego zastosowaniem, strata pieniędzy
Czy kupię ponownie? NIE
6. Dove antyperspirant-chyba nic już nie muszę pisać, kto czyta mojego bloga ten więc że jestem maniaczką tych dezodorantów :)
Czy kupię ponownie? Tak


7. Sok z aloesu EKO Biochemia Urody-wiele dobrego słyszałam na temat kosmetyków z aloesem więc postanowiłam wypróbować, produktu tego używałam jako toniku do przemywania twarzy, początkowo czułam pieczenie na twarzy ale później już wszystko się uspokajało i nic mi nie było więc nie wiem czym to było spowodowane, wielkich rezultatów nie zauważyłam
Czy kupię ponownie? Może kiedyś
8. Ava krem do twarzy-używam do od dawna i jestem z niego bardzo zadowolona, z pewnością bardzo dobrze znacie ten produkt jesli czytacie mojego bloga
Czy kupię ponownie? Tak
9. Rimmel mascara Scandaleyes-daje efekt sztucznych rzęs, ale przy tym lekko je skleja, niektórym może ten efekt nie odpowiadać jednak mi się to podobało, byłam z niej bardzo zadowolona, nie osypywała się, w dobrej cenie
Czy kupię ponownie? Tak

To na tyle ze zdenkowanych, co wy polecacie za te produkty?
Pozdrawiam! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam