sobota, 27 września 2014

Stosik*23

Hej!
Dzisiaj post z książkami, które mam zamiar przeczytać przez te najbliższe jesienne wieczory. Niestety szkoła pochłania każdą chwilę mojego wolnego czasu w tygodniu, więc na czytanie mam tylko czas przez weekend i to jeszcze nie zawsze.  Lubię gdy książka już na samym początku wciąga, wtedy chętniej po nią sięgam w ciągu dnia i szybciej mam ją przeczytaną. Mam nadzieję, że z tymi pozycjami tak będzie i nie zawiodę się na nich.


1. "Piękna katastrofa" Jamie McGuire
2. "Na gorącym uczynku" Harlan Coben"
3. "Więzień nieba" Carlos Ruiz Zafón
4. "Okrutne oskarżenie" Fern Michaels

Miłego dnia!
Pozdrawiam! ;)

1 komentarz:

  1. Coben i Zafon oczywiście na pierwszym miejscu ;) reszty nie czytałam. Jeśli spodobał Ci się "Cień wiatru", to na pewno kolejne części też się spodobają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam