środa, 8 lipca 2015

Bourjois healthy mix mój ukochany

Hej!
Dziś słów kilka o moim ulubionym podkładzie. W końcu znalazłam mój idealny i jedyny kosmetyk. Jak dla mnie jest niezastąpiony. Testuję nowe, ale żaden nie jest tak dobry jak ten. Jak wiadomo nie u każdego się sprawdzi, bo każda z nas ma inny rodzaj cery i inne wymagania, ale ja jestem mega zadowolona.
 Aktualnie używam już drugiej buteleczki, a trzecia czeka już w kolejce. Nie zapchał mnie, nie uczulił, nie podkreśla też suchych skórek. Nadaje się do każdego typu cery. Nie zbiera się w załamaniach i nie warzy się na twarzy. Używam go przez cały rok i moim zdaniem dobrze sprawdza się na lato jak i w zimie. Kosmetyk jest wydajny i starcza mi na ok 3 miesiące użytkowania. Łatwo się go rozprowadza na twarzy, makijaż można wykonać naprawdę szybko.
 Ja posiadam kolor 52 vanilla. Idealnie wtapia się w skórę, nie tworząc efektu maski co jest ogromnym plusem. Na twarzy wygląda bardzo naturalnie, świeżo i dziewczęco. Skóra jest rozświetlona i ujednolicona.
Konsystencja jest bardzo przyjemna, lekka, podkład łatwo się rozprowadza po twarzy.  Zapach kosmetyku jest bardzo przyjemny, kwiatowo-owocowy. Kolejny plus to buteleczka, która zawiera pompkę, opakowanie jest higieniczne i łatwo wydobywa się produkt ze środka.
Jedynym minusem dla niektórych może być cena, ponieważ w cenie regularnej kosztuje od 55 zł do 60zł. Ja zazwyczaj kupuję go na promocji w Rossmannie -40% lub -49%.

Tyle na dziś. Piszcie czy używałyście tego podkładu i czy się u was sprawdził. Jeśli macie innych ulubieńców podkładowych to polećcie coś nowego.
Pozdrawiam! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam