poniedziałek, 20 lipca 2015

Kosmetycznie lipiec'15

Hej!
Dziś post z moimi zakupami kosmetycznymi, które zrobiłam w ostatnim czasie. Było kilka okazji, więc się skusiłam i zakupiłam kilka niepotrzebnych produktów. Niestety tak to już bywa, ale nie umiem się jakoś tego wyzbyć. Zawsze przecież coś się może przydać na później. Raczej taka podstawa, ale sami spójrzcie.

 Lakier do włosów Wella
Żel pod prysznic Luksja 6zł Rossmann
Palmolive żel pod prysznic Lidl 4zł
 Catrice korektor do twarzy 15zł Natura
Cien krem do rąk Lidl 4zł
Alterra szampon do włosów 10zł Rossmann
Gumki do włosów invisibobble 15zł Allegro
Efektima płatki pod oczy 4zł Rossmann
Adidas antyperspirant 7zł Rossmann

Tyle z moich ostatnich zakupów. Piszcie co wy kupiliście, co się sprawdziło a co nie ;)
Do następnego! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam