środa, 1 lipca 2015

Stosik*26

Hej!
Dzisiaj kolejna porcja książek przyniesionych z biblioteki. W lecie szybciej się czyta, siedząc na tarasie z kawą czy zimnym napojem. Lubię kupować książki w księgarniach, lecz zazwyczaj przeczytam je raz i dalej leżą na półce. Dlatego też jestem tak częstym gościem w bibliotekach i przynoszę sobie różne pozycje, który jeśli mi się nie spodobają mogę oddać i nie zalegają mi na regałach.


1. Jo Nesbo "Wybawiciel"
2. Lee Monroe "Mroczne serce"
3. Paulo Coelho "Weronika postanawia umrzeć"
4. Agnieszka Lingas-Łoniewska "Szósty"

Piszcie jakie pozycje polecacie i co warto przeczytać. Chętnie też sięgnę po różnego rodzaju magazyny.
Do następnego! :)

1 komentarz:

  1. Miałam dwa podejścia do Weroniki. Nie mogę się zebrać do ukończenia tej książki, a co ciekawe z filmem tak samo się zadziało xDDD Nie wiem dlaczego się tak dzieje... ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam