sobota, 4 lipca 2015

Projekt denko czerwiec'15

Hej!
Powracam do comiesięcznego posta z projektem denko. Ostatnio zebrałam dwa miesiące razem, ale teraz chcę znowu zrobić podsumowanie tylko jednego miesiąca. Nie będzie dużo kosmetyków i myślę, że taki krótszy post będzie lepszy w odbiorze. Pogodę mamy cudowną, u mnie 30 stopni i pełne słońce. W końcu zawitało do nas prawdziwe lato. Ale zacznijmy już denko!


 1. Odżywka do włosów Aussie- ostatnio była w ulubieńcach, zapraszam tutaj
Czy kupię ponownie? Tak
2. Szampon do włosów Elseve- bardzo przyjemny i fajny szampon, myje włosy nie obciążając ich, jego zapach pozostaje na włosach przez długi czas co dla mnie jest plusem, wydajny, na promocji w Rossmannie za ok. 10zł
Czy kupię ponownie? Tak
3. Adidas żel pod prysznic-zwykły żel jak dla mnie, niestety jego zapach niezbyt przypadł mi do gustu, dobrze mył, fajnie się pienił, ale raczej nie zagości u mnie po raz drugi
Czy kupię ponownie? Nie
4. Venita krem do rąk- zwykły kremik, nie nawilżył moich dłoni jakoś spektakularnie, używałam do zykle na noc, zapach miał średni, działanie też
Czy kupię ponownie? Nie
5. Lirene balsam do ciała- dostałam go jako gratis w jakimś sklepie z kosmetykami, zapach bardzo przyjemny, lekko nawilżał, idealny na porę letnią, jedynie co mi przeszkadzało do tego drobinki, nie przepadam za tego typu kosmetykami
Czy kupię ponownie? Nie
6. Lady speed stick antyperspirant- dobrze działał, chronił, moim zdaniem bardzo wydajny, nie zostawiał białych śladów na ubraniach
Czy kupię ponownie? Tak
Robiłam porządki w moich lakierach i te niestety lądują w koszu. Nie będę sie tutaj na ich temat za dużo rozpisywać, ale wyrzucam je głównie dlatego, że niektóre już wyschły, niektóre zgęstniały a jeszcze inne są już ze mną BARDZO długo i ich czas dobiegł już końca.

To by było na tyle na dziś. Piszcie co was zaskoczyło a co się kompletnie nie sprawdziło.
Do następnego! :)

3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam