wtorek, 28 lipca 2015

Wyprzedażowe zakupy

Hej!
Dzisiaj post z zakupami z letnich wyprzedaży. Nie szalałam tym razem. Od jakiegoś czasu nic mnie nie zachwyca i wszystkie ubrania wydają się być marnej jakości i na "jedno kopyto". Letnich rzeczy już mam wystarczająco dużo. Teraz jedynie będę kupować rzeczy na chłodniejsze dni. Na swojej liście mam jeszcze jeansy, kilka sweterków i małą, poręczną, czarną torebkę.

 Bluzka Camaieu 40zł z 80zł
 Koszula C&A 30zł z 70zł
 Szorty C&A 38zł z 70zł
 T-shirt Tally Weijl 13zł z 40zł
 Naszyjnik H&M 10zł z 60zł
Sandałki Osiedlowy sklep 40zł z 50zł

To tyle z moich zakupów. Piszcie jakie jeszcze sklepy polecacie na zakupy i co udało wam się zakupić.
Do następnego!

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam