środa, 23 września 2015

Kosmetyki-wrzesień'15

Hej!
Dzisiaj post typowo kosmetyczny. Pokaże wam moje ostatnie zakupy, które poczyniłam. Już za kilka dni wyjeżdżam na studia i postanowiłam, że kupię nowe opakowania niektórych produktów a resztę zostawię w domu jak będę przyjeżdżać żeby mieć co używać. Wiadomo, że nie będę woziła ze sobą wszystkiego więc tak będzie ekonomiczniej i wygodniej. W większości są to produkty, które już kiedyś używałam lub nadal używam. 
Zapraszam!

 Sleek Face Form (Allegro 25zł)
Joanna Naturia Peeling myjący (Biedronka 4zł)
Alterra szampon do włosów (Rossmann 6zł)
 Pędzelek do cieni (Rossmann 6zł)
Żel do twarzy Biały jeleń (Auchan 7zł)
Ziaja mydło pod prysznic (Auchan 6zł)
Suchy szampon Batiste (Rossmann 15zł)
 Nożyczki do paznokci (Rossmann 15zł)
Odżywka do włosów Schwarzkopf (Rossmann 9zł)
Antyperspirant Dove (Kaufland 8zł)
Mixa krem do twarzy (Rossmann 15zł)
Szampon L'biotica (Rossmann 13zł)
Płyn micelarny Garnier (Rossmann 11zł)
Płatki kosmetyczne (Biedronka 3zł)

Do następnego! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam