środa, 16 września 2015

Ulubione letnie perfumy

Hej!
Dziś moje podsumowanie letnich zapachów, czyli perfumy, które pokochałam w porze wiosenno-letniej. Będziecie mieli szansę całą jesień i zimę powąchać i przetestować te zapachy i może akurat zakupicie je na następne lato. Moim zdaniem bardzo świeże i lekkie zapachy. 


Pierwszy zapach to Lacoste Pour Femme jak dla mnie świeży, delikatny, długo utrzymujący się na skórze jak i na ubraniach zapach. Perfumy kojarzą mi się z czystością i słodkością. Polecam wypróbować w drogeriach.
Kolejny zapach to Summer white z Avon, jeden z moich tańszych perfum, które używam na szybkie wyjścia do sklepu czy do szkoły. Jest to moja już druga buteleczka i uwielbiam ten zapach. Bardzo przypomina mi świeże pranie :) Jedyny minus to trzyma się niestety tylko kilka godzin, ale za to jest bardzo tani bo w katalogu kosztuje ok. 20zł na promocji na której dość często występuje!
Ostatni zapach to Ck in2u, ogromna buteleczka bo aż 150ml, bardziej cytrusowy, trwały i dość intensywny, cena także bardzo dobra w stosunku do pojemności, wydajny, w zależności od czasu pachnie cytrusowo, męsko, słodkawo, orientalnie, pasuje na cały rok

Jak wy polecacie zapachy? 
Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. ja tez mam CK i to jest mój najlepszy zapach, na początku trochę cytrusowy a później elegancki, bardzo kobiecy, świezy...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam