czwartek, 10 września 2015

Denko-sierpień'15

Hej!
Dzisiaj comiesięczny projekt denko z pustymi opakowaniami. Muszę już się tego pozbyć i powyrzucać śmieci, więc czas na pojawienie się tego postu. Jak zwykle podstawowe kosmetyki, które zużywają się regularnie. W tym miesiącu kompletny brak kolorówki, bo jak wiadomo ona zużywa się najdłużej.



1. Żel do mycia twarzy Green pharmacy- moja opinia tutaj
Czy kupię ponownie? Tak 
2. Mixa lekki krem do twarzy-bardzo dobry krem, nie zapchał mnie, bardzo szybko się wchłaniał i nie pozostawiał tłustej warstwy na skórze, lekko matowił moją tłustą cerę, bardzo wydajny, opakowanie higieniczne
Czy kupię ponownie? Tak
3. Alantandermoline- moja opinia tutaj
Czy kupię ponownie? Tak
4. Bebeauty płyn micelarny- moja opinia tutaj 
Czy kupię ponownie? Tak  
 

5. Balea lakier do włosów- nie zauważyłam jakiegos dobrego utrwalenia fryzury, lekko ujarzmiał włosy na kilka chwil, plusem było to że nie sklejał włosów, łatwo się wyczesywał, ale super efektu nie było
Czy kupie ponownie ? Nie
 6. Szampon do włosów Alterra- mam już jego trzecie opakowanie, dobrze się sprawdza, nie przetłuszcza mi włosów, ma naturalny skład, jedyny minus to cena w stosunku do wydajności, zapach ładny, spełnia swoje zadanie
Czy kupię ponownie? Tak


7. Adidas antyperspinat- bardzo dobry produkt, dobrze chroni przed potem jak i przed nieprzyjemnym zapachem, wydajny, duża gama zapachowa, tani i dostępny w wielu drogeriach, jednak powracam ponownie do mojego ukochanego z Dove
Czy kupię ponownie? Może kiedyś
8. Luksja żel pod prysznic- od pewnego czasu zakochałam się w żelach z tej firmy, cudownie pachną i zapach utrzymuje się na skórze po kąpieli, są tanie, na promocji w Rossmannie można juz je dostać za 5 zł za 500ml, wydajne
Czy kupię poniownie? Tak

Do następnego! :)

1 komentarz:

  1. Uwielbiam te żele od Luksji! Jak dla mnie to jedne z lepszych wśród tych tańszych :) Miałam kiedyś po jednym z każdego rodzaju :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam