wtorek, 8 września 2015

Ulubieńcu lipca i sierpnia'15

Hej!
Nowy miesiąc zaczął się już kilka dni temu, dlatego też przychodzę do was z ulubieńcami ostatnich dwóch miesięcy. Wybrałam tylko te produkty, które są "nowością" w mojej kosmetyczce, ponieważ zazwyczaj stosuję sprawdzone już produkty. Nie lubię eksperymentować, szczególnie z kosmetykami do twarzy. W dzisiejszym poście znalazły się produkty z każdej sfery ciała. Zapraszam!


1. Joanna Naturia peeling myjący- to chyba już moje trzecie opakowanie tego produktu, oczywiście zawsze w innej wersji zapachowej, jak dla mnie najlepszy peeling, dobrze ściera, nie pozostawia tłustej warstwy na skórze czego nie cierpię w innych produktach, zazwyczaj jak stosowałam peelingi to później strasznie się kleiłam przy tym tego nie ma dlatego go uwielbiam, ja zakupiłam go w Biedronce
2. Schwarzkopf odżywka do włosów-nie plącze włosów, wygładza, bardzo wydajna, niedroga, sprawdza się dobrze,  włosy są miękkie i błyszczące
 3. Olejek do paznokci i skórek- dostałam go od przyjaciółki, niestety nie wiem gdzie go można dostać, ale gdy tylko go ujrzycie koniecznie wypróbujcie, ładnie nawilża, nie posiada zapachu, bardzo wydajny, nie klei się, działa regenerująco na paznokcie, polecam wypróbowac
4. Ava krem do twarzy- mam niestety cerę naczynkową dlatego też skusiłam się na ten rodzaj kremu, firmę Ava bardzo lubię, używam z tej firmy kremu na dzień, dlatego postanowiłam wypróbować ten, używam go na noc i uważam że cera po nim znacznie mi się poprawiła, nie moge dokładnie stwierdzić jeszcze czy naczynka znikają ale są łagodniejsze i mniej widoczne, przy tym ma cudowny zapach

Za kilka dni pojawi się post z denkiem z sierpnia. 
Do następnego! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam