piątek, 18 września 2015

Stosik*28

Hej!
Idzie jesień i moim zdaniem ta pora roku jest najlepsza na czytanie książek. Wystarczy koc, herbata i można się zatracić w innym świecie. Oczywiście nie mamy tak dużo czasu jak w lecie przez wakacje, ale jest typowy klimat, który można dodatkowo sobie umilić poprzez świeczki. Osobiście wolę "chudsze" pozycje, jakoś tak lepiej i przyjemniej mi się je czyta. Pierwszy raz spotkałam się z tak cienką książką Nesbo i jestem jej ogromnie ciekawa. Uwielbiam Evansa i pewnie w pierwszej kolejności sięgnę po tę pozycję.

1. Richard Paul Evans "Drzwi do szczęścia"
2. Jo Nesbo "Krew na śniegu"
3. Veronica Roth "Zbuntowana" 
4. Olga Rudnicka "Natalii 5"

Do następnego! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam