środa, 12 czerwca 2013

Co jest w mojej torebce-TAG

Hej!
Pierwszy raz postanowiłam zrobić na moim blogu wpis z tagiem. Oglądałam wiele takich filmików na YouTube oraz czytałam na innych blogach, że postanowiłam, że sama taki zrobię. Na początek chciałam zrobić coś prostego i szybkiego, a ten wydawał mi się właśnie taki. Wzięłam po prostu torebkę i zrobiłam zdjęcia temu co tam się znajduje. Oczywiście śmieci wyrzuciłam żeby nie było :) Tag jest przyjemny i bardzo szybki więc zapraszam do zrobienia wpisu na swoim blogu!
Lubicie tagi? Co o nich sądzicie?

 Tak prezentuje się wszystko razem :)

Moja torebka- już lekko zniszczona, ale bardzo ją lubię. Muszę jednak rozejrzeć się na czymś nowym.

Oczywiście zawsze muszę mieć coś do poczytania. Tym razem padło na Joya, ponieważ jest mały :) Wiadomo w autobusie zawsze mamy trochę czasu, więc ja nadrabiam zaległości w czasopismach.
Mam ze sobą również kalendarzyk i portfel, który muszę już zmienić, bo ten się rozpada :)

Coś do odświeżenia czyli mgiełka Avon oraz antybakteryjny żel do rąk Carex. Prawie zawsze mam ze sobą wodę, chusteczki higieniczne i niedawno zakupione chusteczki nawilżone z Lidla!

Na koniec oczywiście telefon i słuchawki. W "kosmetyczce" mam puder oraz pomadkę nawilżającą, ponieważ raczej nic więcej mi nie trzeba. I jeszcze grzebień.

To by było na tyle jeśli chodzi o mają torebkę. 

Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Bardzo fajny tag :)
    I widze masz same najpotrzebniejsze rzeczy :P Mi się wala nie wiadomo co w mojej torbie, czasami strach sie bać co można znaleźć :P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. telefon w torebce to podstawa ;')

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczy z mojej torebki chyba nie zmieściły by się na jednym małym zdjęciu :) Ale mimo wszystko mam w niej porządek i same najpotrzebniejsze rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam