sobota, 15 czerwca 2013

Rimmel Match Perfection podkład-recenzja

Hej!

Pogoda nam dopisuje, więc teraz więcej czasu spędzam na dworze. Ostatnie dni szkoły, trzeba pozałatwiać już ostatnie sprawdziany i dopiąć wszystko na ostatni guzik. Dziś post z recenzją podkładu, który używam już od około dwóch miesięcy i coś nie coś mogę o nim już powiedzieć.


Producent obiecuje:
 Kryjący, niepozostawiający śladów podkład z zaawansowaną technologią Smar t- Tone dla efektu nieskazitelnej, perfekcyjnej cery w każdym świetle. Wzbogacony drobinkami szafiru dla efektu świetlistej i promiennej cery. Trwałość makijażu przez cały dzień.
Match Perfection zostaje na skórze przez cały dzień i nie wymaga żadnych dodatkowych poprawek. Jest lekki i beztłuszczowy, dobrze się rozprowadza, posiada ochronny filtr SPF18, dzięki któremu cera jest cały czas pod ochroną.
Match Perfection jest idealnym podkładem dla zabieganych współczesnych dziewczyn, ponieważ jego długotrwała formuła utrzymuje się na skórze do 16 godzin. Kolor nie blaknie, dzięki czemu można nosić go od rana do nocy, bez nanoszenia poprawek.


Moim zdaniem podkład dość dobrze kryje jednak nie zakrywał mi wszystkich niedoskonałości, tych bardziej czerwonych. Nie tworzy plam, dobrze wtapia się w skórę, tworzy satynowy efekt promiennej cery. Jednak ja i tak go jeszcze dodatkowo przypudrowywałam, bo nie lubię efektu świecenia się skóry, który u mnie zauważyłam. 


Produkt nie zapchał mnie a to jest jego dużym plusem. Ładnie ,lekko pachniał, nie nachalnie. Produkt posiada SPF 18 co również jest jego plusem. Jeśli chodzi o wydajność to nie jestem w stanie dokładnie określić, bo  na razie używam go 2 miesiące i nie wiem ile go jeszcze pozostało. 

Podkład nie podkreśla suchych skórek. Konsystencja produktu jest dość rzadka, ale to tylko na jego plus, bo lepiej się rozprowadza. 
Opakowanie jest szklane i dość masywne, ale bardzo dobrze wykonane. Podkład posiada pompkę, więc bardzo dobrze się go aplikuje. 
Jego cena jest również bardzo dobra, bo ja kupiłam go na jakiejś promocji za 28 złotych.

Podsumowując to podkład jest bardzo dobry. Nie znalazłam żadnych minusów oprócz tego świecenia się skóry, ale może to tylko u mnie. Polecam ten produkt wypróbować każdemu. Jak mi się skończy to być może kupię go ponownie, ale może też wypróbuję coś nowego. Ten produkt jest jednak godny polecenia!

Pozdrawiam! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam