piątek, 21 czerwca 2013

Zakupy kosmetyczne - czerwiec'13

Hej!

Z racji tego, że mamy cudowną pogodę i już prawie wakacje nie mam za bardzo czasu na wchodzenie na komputer ;/ Posty staram się dodawać często, ale nie zawsze to wychodzi. Dziś zakupy z czerwca. Potrzebowałam paru rzeczy, więc wybrałam się przede wszystkim do Rossmanna. Na kosmetyki nie będę teraz wydawać dużo, tylko najpotrzebniejsze rzeczy. Koniecznie muszę sobie kupić strój kąpielowy, ale jakoś nie umiem znaleźć takiego, który mi się spodoba.


-Odświeżający spray do stóp Avon ok. 9zł
-Mgiełka arbuzowa Avon ok. 9zł
-Odżywka do włosów Nivea ok. 6zł


-Antyperspirant Adidas 7,99zł
-Pianka do golenia Isana 3,50zł
-Mydło pod prysznic Ziaja 4,99zł


-Szampon do włosów Joanna 4,99zł
-Krem wyszczuplająco-ujędrniający Eveline 10,80zł
-Maseczka do twarzy Perfecta 0,90zł

Pozdrawiam! ;)

5 komentarzy:

  1. ahh ten antiperspirant :D
    Mam jeszce końcówke mgiełki arbuzowej ;D jest genialna! :)
    Fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam kiedyś odżywkę z NIVEA :)
    /OBSEERWUJEMY? odp. u mnie :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie mgiełki :) Dzięki za komentarz

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo przydatnych rzeczy :) Bardzo fajny blog , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog ♥
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam