wtorek, 18 czerwca 2013

Letnie zakupy w sieciówkach

Hej!

Pogoda jest cudowna, więc trzeba korzystać! Z tego powodu krótki post z zakupami, które poczyniłam dzisiaj w sieciówkach. Potrzebuje parę letnich ubrań, więc wybrałam się na chwilę do centrum handlowego. W niektórych sklepach można już natrafić na letnie wyprzedaże. Ja załapałam się na taką w H&M, Cropp, C&A. Chciałam jeszcze kupić sobie jakieś letnie sandałki, ale nic nie wpadło mi w oko. Może jeszcze coś znajdę.



W H&M dorwałam piękną spódniczkę w modne wzory. Bardzo spodobała mi się  jej kolorystyka, więc ją wzięłam. Była przeceniona z 60 złotych na 30! Wzięłam jeszcze mgiełkę, przeceniona  z 40 na 30. Bardzo przewiewna i ładna.


Początkowo polowałam na spodenki z H&M, które zobaczyłam na stronie internetowej, ale w końcu kupiłam te z Croppa. Dość uniwersalny kolor, do wszystkiego pasuje. Przecenione z 80 na 40 złotych.


Na koniec poszłam do C&A. Od dawna chciałam kupić pasek, ale brązowy. Natomiast jak zobaczyłam ten na przecenie z 28 na 13 to postanowiłam go wziąć. Nie jest najgorszy choć wolałabym coś ciemniejszego. Na stoisku w biżu dorwałam też bransoletki z perełek. Z 35 na 15 złotych.

Moim zdaniem zakupy udane. Ja jestem bardzo zadowolona.
Macie w planach jakieś zakupy w sieciówkach?\
Pozdrawiam! ;)

3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam