piątek, 7 czerwca 2013

Kolorowo

HeJ!
Dziś krótki post na piątek. Nie mam za bardzo czasu na pisanie długich postów, ale postaram się coś dłuższego wrzucić w niedzielę. Weekend zawsze wykorzystuję na czytanie wszelakich kolorowych czasopism. Czytam te plotkarskie jak i bardziej urodowe czy modowe. Staram się aby zawsze coś tam leżało na moim stoliku nocnym w razie jakby mnie naszła nagle ochota na kolorowe pisemko. Oczywiście obowiązkowo jakaś książka. Tą czytam już drugi raz, ponieważ jest lekka i przyjemna. Jeśli chodzi jeszcze o gazety to niestety zauważyłam, że coraz częściej pojawia się masowa ilość reklam! Zaczyna mnie to denerwować, ale w końcu gazety też muszą na czymś zarabiać ;/





Do następnego! ;)

1 komentarz:

  1. Uwielbiam na weekend odpocząć i poprzeglądać kolorowe pisemka :) Sama mam teraz przy sobie Flesza :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam