sobota, 9 listopada 2013

Bebeauty płyn micelarny-opinia

Hej!

Mamy wolny trzydniowy weekend, więc korzystajmy ;P Dziś post z recenzją na temat płynu micelarnego Bebeauty, który można dostać w Biedronce. Wiele słyszałam o tym produkcie, a ze względu na bardzo niską cenę postanowiłam zakupić.

Jestem tak neutralnie nastawiona do tego kosmetyku. Moim zdaniem nie zmywa całości makijażu, a przynajmniej u mnie. Rano a czasem nawet wieczorek zauważam przy oczach resztki tuszu do rzęs co nie bardzo mi się spodobało.
Dużym plusem jest to iż kosmetyk jest bardzo tani, bo za podobny płyn w drogerii musiałybyśmy zapłacić ok. 12-15 zł. Produkt jest wmiarę wydajny, ma bardzo fajny aplikator. Nie podrażnia mi oczu, nie szczypie. 
Wydaje mi się, że jest ogólnodostępny bo teraz Biedronka jest prawie wszędzie. Jego zapach jest dość neutralny, na pewno nie nachalny.


Dla ciekawskich skład:

Mimo iż nie usuwa do końca makijażu oka to warto go wypróbować. Zachęca cena, jakość i dostępność ;)

Do następnego! ;)
Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Ładny blog <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam do demakijażu tylko chusteczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. On jest świetny! Tani, w miarę dostępny ( jest wycofywany i w biedronce oczekiwałam na niego chyba z 1,5 tygodnia), wydajny. Niestety co jakiś czas mi się wylewa ( niezdara).
    U mnie nowy post, czy wiesz już kto kryje się pod tym nickiem? :) http://voqe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie probowalam jeszcze tego ale wyproboje jak bede w polsce. Napewno musze poniewaz ja sie maluje codziennie i bedzie idealny :3 Pozdrawiamy i zapraszamy na rozdanie!
    xoxo
    www.fashfab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam