sobota, 23 listopada 2013

Jesienno-zimowe wieczory z Yankee

Hej!

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moje nowe cudeńka czyli woski z Yankee Candle. Wiele o nich słyszałam na YT oraz na blogach. Zachęcano cudownymi, intensywnymi zapachami, więc postanowiłam to sprawdzić. Jesienno-zimowe wieczory idealnie sprawdzą się do przetestowania świec czy wosków. Jak tylko dostałam przesyłkę musiałam otworzyć i zapalić choć jeden wosk. Dlatego widzicie jeden jest już otwarty i nie ma go 1/3 ;)
Z tego co już mogę Wam napisać po dwóch paleniach:
-zapach bardzo intensywny i unosi się w całym domu
-bardzo wydajny
-cena dość przystępna(za 1 wosk zapłaciłam 6zł)




Dam Wam znać jak się dalej będą sprawdzać.
Jeśli macie jakieś fajne sprawdzone zapachy to dajcie znać ;)

Pozdrawiam!;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam