wtorek, 5 listopada 2013

Ubraniowe łupy

Hej!

Dziś pokaże Wam co ostatnio trafiło do mojej szafy. Potrzebowałam swetra, bo przecież już idzie jesień i zima, więc trzeba się zaopatrzyć w cieplejsze ubrania. Niestety chodząc po sklepach nic nie wpadło mi w oko, ogólnie muszę Wam powiedzieć, że teraz w sklepach nie zauważyłam żadnych ciekawych rzeczy. Nie wiem, być może to ja nie umiem szukać lub po prostu chodzę do niewłaściwych sklepów, ale nic nie wpadło mi w oko. 
Te zakupy są z ostatniego miesiąca.

Chciałam kupić zwykłe jeansy, ale w końcu zdecydowałam się na zwykłe czarne. Zapłaciłam za nie 80 zł w New Yorkerze.

Spodnie ze skórzanymi wstawkami zamówiłam sobie na Allegro. Kosztowały coś ok. 35 zł.  

Potrzebowałam portfela i kupiłam taki oto w Housie. Kosztował 35 zł. Na razie sprawdza się dość dobrze.

Weszłam do Sinsaya i od razu pokochałam ten sklep. Mają tam bardzo fajne rzeczy w niewielkich cenach. Naszyjnik kupiłam na przecenie za 8zł ;)

Jedyny sweter, który mi się spodobał i musiał być mój.  Kosztował 60 zł w sklepie Sinsay.

Przy okazji weszłam do Home&You i zobaczyłam olejki do kominka na promocji. Wzięłam bez zastanowienia. Kosztowały 2,75 a drugi 3,85 zł.

Do następnego!
Pozdrawiam ;)

2 komentarze:

  1. Mam identyczne spodnie ze wstawkami :)
    U mnie jest podobnie, niby czas zaopatrzyć się w swetry a nic ciekawego nie znajduję.

    OdpowiedzUsuń
  2. naszyjnik i sweterek :D
    piękności <3
    buziaki ;)
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam