środa, 27 listopada 2013

Zbiorcze zakupy kosmetyczne-listopad'13

Hej!

Jak co miesiąc pojawia się post na temat moich zakupów kosmetycznych. W ty miesiącu była super okazja w Rossmannie, więc musiałam się skusić. Jeśli jeszcze nie wiecie to do jutra jest przecena na całą kolorówkę w Rossmannie -40%! I jak można nie przejść obok takiej okazji obojętnie?! ;) Nie szalałam jakoś specjalnie, bo po co komuś 10 pomadek jak i tak w ciągu roku zużyjemy 1-2 ? Niektóre rzeczy chciałam przetestować, więc wzięłam bo taka okazja prędko się nie trafi.

 Podkład Rimmel Wake me up 25,19 zł
Puder Rimmel Stay Matte 15,59 zł
,
 Tusz do rzęs Rimmel scandaleyes retro glam 17,99zł
 Lakier do paznokci Lovely 3,39zł
Lakier Rimmel 5,99zł
 Krem do rąk Bielenda 3,99zł
 Jedwab w płynie Green Pharmacy 7,99zł
 Mleczko ogórkowe do twarzy Ziaja 6,50zł
 Płyn micelarny bebeauty 4,50zł
Kredka do oczu Avon 7,99zł

To tyle z moich zakupów w tym miesiącu. A Wy co upolowałyście?
Pozdrawiam! ;)

5 komentarzy:

  1. też skorzystałam z akcji:) oby więcej takich

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam pędzelki w tych lakierach Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten niebieski lakier do paznokci- genialny ;) http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zakupy:)
    http://nolongernightmare.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Podkład z Rimmel jest bardzo dobry:) Z jedwabiu też powinnaś być zadowolona(na moim blogu jest o nim recenzja)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam