sobota, 16 listopada 2013

Virtual FashionMania

Hej!

Dziś postanowiłam troszkę ożywić te jesienne dni, moje szaro, czarne stylizacje i cały ten jesienno-zimowy czas kolorowymi paznokciami. Postawiłam na bardzo soczystą i energetyzującą fuksję z Virtuala. Może ten kolor nie jest zbyt jesienny, bo bardziej by pasował w lecie, ale co mi tam! Zawsze można zaszaleć. Ja nie mam za bardzo jesienno-zimowych, ciemnych lakierów, więc kolorowe paznokcie to idealny akcent do nudnawych strojów.
Zostawiam Was ze zdjęciami!






A Wy jaki kolor lubicie?
Pozdrawiam! ;)

4 komentarze:

  1. Świetny róż. :)) Ja ostatnio pokochałam szary na moich paznokciach, hah. ;DD Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor. :)

    Zapraszam do mnie: http://innaxd.blogspot.com
    Nominuję Twój blog do Liebster Awarts Blog . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepadam za różowym , nawet nie wiem czy nie mam tego samego lakieru. Po za różowym preferuję czarny ;)

    pozdrawiam ;*
    http://striking-rose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jesli chodzi o lakiery to jestem miłośniczką bordowego, czerwonego i granatowego♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam