sobota, 28 grudnia 2013

Gifts

Hej!

Już mamy po świętach i za chwilę nowy rok. Śniegu w tym roku praktycznie nie było, ale mam nadzieję, że jeszcze się go doczekam. Prezenty w tym roku były cudowne jak zresztą zawsze. Bardzo lubię dostawać prezenty oraz je dawać. Cieszą mnie nawet najmniejsze drobiazgi i fajnie jest obdarowywać kogoś nie tylko na święta, ale cały rok. 
Za niedługo już mamy 2014 rok, nawet nie wiem kiedy ten czas tak przeleciał. Nie był to dla mnie najszczęśliwszy rok i miejmy nadzieję, że następny będzie lepszy. A tymczasem ja już uciekam i do następnego!





A Wy co dostaliście?
Pozdrawiam! ;))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam