poniedziałek, 30 grudnia 2013

Projekt denko-ostatni w tym roku

Hej!

Jutro ostatni dzień tego roku, nie wiem jak Wy, ale ja z tego powodu się bardzo cieszę. Nie był to dla mnie za dobry rok, ale mam nadzieję, że wszystko się zmieni. Dziś ostatni post na moim blogu w tym roku i będzie to projekt denko.



1. Żel pod prysznic Balea - kupiony był w Niemczech  za małą sumkę, bardzo fajny, dobrze się peinił, ładnie pachniał, wydajny, szkoda że niedostępny w Polsce
Czy kupię ponownie? Jeśli gdzieś go jeszcze znajdę to tak
2. Odżywka do włosów Nivea - bardzo lubię różnego typu odżywki z tej firmy, są niedrogie, gęste, wydajne, wygładzają włosy, bardzo ładnie pachną
Czy kupię ponownie? Tak



3. Kremowy żel do stóp BeBeauty - żel kupiony dawno temu w Biedronce, niestety nie sprawdził się za dobrze, nie specjalnie dobrze się go używa, zostało mi trochę ale już się przeterminował więc wyrzucam
Czy kupię ponownie? Nie
4. Krem do stóp Fuss Wohl - fajny krem nawilżający do stóp, tani, wydajny, szybko się wchłania, niestety ma okropny zapach, wręcz nie do zniesienia
Czy kupię ponownie? Raczej nie


5. Żel do mycia twarzy Biały jeleń - cudowny produkt, bardzo delikatny, nie podrażnia, dobrze myje, lekko się pieni, bardzo wydajny, tani, nie uczula, ma wszystko czego potrzeba ;)
 Czy kupie ponownie? Na pewno
6. Tonik do twarzy Ziaja - bardzo lubie te toniki, ten jak i ten ogórkowy, dobrze się u mnie sprawdzają, używam ich od dawna, są wydajne i tanie
Czy kupię ponownie? Tak
7. Pomadka ochronna Alverde - dobrze nawilżająca pomadka, także zakupiona w Niemczech za niewielkie pieniądze, wydajna, ładnie pachniała, miała lekką, miekką konsystencje
Czy kupię ponownie? Jak spotkam to tak
8. Krem do twarzy Ava - mój ulubieniec od bardzo dawna, super się sprawdza pod makijaż, dobrze nawilża, nie zapycha, tani i wydajny więc cóż trzeba więcej
Czy kupię ponownie? Tak

9. Świeczka Ikea - bardzo przyjemna świeczka, dawała lekki zapach w pomieszczeniu, długo się paliła, mi wypaliła się do końca więc nic się nie zmarnowało
Czy kupię ponownie? Tak
10. Zmywacz do paznokci Auchan - średni produkt, nie zmywał tak dobrze lakieru jak Isana ale dawał rade, niewydajny, zapach średni
Czy kupię ponownie? Nie
11. Antyperspirant Dove - wiele razy o nim pisałam, jak chcecie coś więcej na jego temat to zapraszam do poprzednich projektów denko, na pewno go tam znajdziecie
Czy kupię ponownie? Tak

Na koniec życzę Wam samych sukcesów w nadchodzącym roku. Mnóstwa uśmiechu i miłości!
Do następnego już w nowym roku!
Pozdrawiam! ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam