środa, 4 grudnia 2013

Projekt denko litopad'13

Hej!

Za oknami zimno, nic się nie chce, najchętniej wskoczyłam bym pod koc i czytała książki. Niestety szkoła nie daje nam ani chwili spokoju.
Dzisiaj przyszedł czas na projekt denko, który w tym miesiącu powiem Wam był dość spory. Wykańczam dużo kosmetyków, nawet nie wiedziałam że jestem w stanie tyle na siebie nałożyć! Z niektórych jestem bardziej zadowolona, a z niektórych mniej.

 

1. Dove antyperspirant - ulubieniec od zawsze i na zawsze :) najlepszy i nie zmienię go na razie, używam go od bardzo dawna, super zapachy
Czy kupię ponownie: TAK
2. Aquafresh płyn do płukania jamy ustnej - taki średni produkt, miałam lepsze, nie odświeża na długi czas, raczej chwilowo, cena dość przystępna
Czy kupię ponownie: może kiedyś
3. Wibo lakiero do paznokci
4. Avon naturals mgiełka do ciała - ta akurat była o zapachu malinowym, mam jeszcze 2 inne, średnio pachą, bardzo sztuczne, nie utrzymują się długą, tą miałam od bardzo dawna i już później używałam jej do odświeżenia pokoku
Czy kupię ponownie: Nie


5. Avon city rush żel pod prysznic - używałam go na wyjazdach i dość dobrze się sprawdził, ładnie pachnie ale zapach nie utrzymuje się dłuzo na skórze, wmiarę się pieni, lecz przesusza
Czy kupię ponownie: Nie
6. Lirene żel pod prysznic - miał strasznie słodki zapach, który nie za bardzo mi podpasował, dobrze się pienił, nie nawilżał ani nie wysuszał, tani, ogólnodostępny
Czy kupię ponownie: Może inne zapachy
7. Isana pianka do golenia - bardzo dobra pianka, wydajna, tania, ładnie pachnie, dobrze się sprawdza
Czy kupię ponownie: Tak


8. Garnier Fructis szampon - dobrze mył, ładnie pachniał, zapach utrzymywał się na włosach, fajnie się pienił, wydajny i dość tani
Czy kupię ponownie: Może
9. Garnier Ultra doux szampon - miał cudowny zapach, fajnie się pienił, zapach utrzymywał się na włosach, dość tani
Czy kupię ponownie: Może
10. Granier odżywka - cudowna odżywka super odżywiała i nawilżała włosy, ładnie pachnie, włosy były miękkie i gładkie, tani
Czy kupię ponownie: Tak


11. Vichy Normaderm żel do mycia twarzy - najlepszy żel jaki kiedykolwiek miałam, cudownie oczyszcza buzię, bardzo wydajny-ta butla starczyła mi na rok, super się pieni, NAJLEPSZY
Czy kupię ponownie: TAK
12. Płyn micelarny bebeauty - RECENZJA
Czy kupię ponownie: Tak
13. Peeling enzymatyczny EKO - RECENZJA
Czy kupię ponownie: Tak

To tyle. Pozdrawiam!
Do następnego! ;)

4 komentarze:

  1. Płyn micelarny z Biedronki oraz pianka do golenia z Isany są moimi ulubieńcami od miesięcy;)
    Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Dove antyperspirant- w pełni się zgadzam, również go uwielbiam <3
    obserwuję ;)
    http://everythingandnothinng.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dove i mgiełka Avon <3

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam