wtorek, 10 grudnia 2013

Stosik*17

Hej!

Zima to idealny czas na czytanie książek. Szczególnie w porach wieczornych, gdy za oknem ciemno, szaro i zimno a my siedzimy sobie pod cieplutkim kocykiem z kubkiem gorącej herbaty i dobrą książką. Mam zamiar wykorzystać ten czas maksymalnie, więc parę dni temu wstąpiłam do biblioteki i wypożyczyłam kilka książek. Oczywiście nie obyło się też bez lektury, którą muszę przeczytać do szkoły.
Reszta książek jest o tematyce codziennej. Mam nadzieję, że wszystkie pozycje mi się spodobają.


1. Louise Brown "Sprzedane"
2. Fiodor Dostojewski "Zbrodnia i kara"
3. Jane Costello "Wyścig po miłość"
4. Olga Rudnicka "Cichy wielbiciel"

A co Wy polecacie i czytacie?
Pozdrawiam! ;)

2 komentarze:

  1. uwielbiam czytać, teraz muszę kupić "Inferno" Dana Browna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś tak książek nie lubię czytać. : PP Jeśli już to mangę. < 33 Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam