niedziela, 22 grudnia 2013

Modowe zakupy z grudnia'13

Hej!

Śniegu niestety nie ma na święta, ale mam nadzieję, że może nas coś zaskoczy w najbliższych dniach, bo nie bardzo umiem sobie wyobrazić Świąt Bożego Narodzenia przy temperaturze 7 stopni ;/ 
parę dni temu wybrałam się na ostatnie zakupy prezentowe i wpadłam też na kilka wyprzedaży. Klimat w centrach handlowych jest iście świąteczny i dobrze mi się tam spędzało czas.
Kupiłam kilka rzeczy, bo potrzebowałam czegoś n zimniejsze dni o ile w ogóle one nadejdą.



Buty zakupione w CCC. Początkowo kosztowały 230zł ale było promocja -30% i zapłaciłam za nie 160zł. Już mogę wam powiedzieć, że są mega wygodne mimo   dość dużego obcasa. Postawiłam na  niskie buty zimowe, ponieważ śniegu i tak nie ma a takie uty wydłużają nogę.



Płaszcz zakupiłam na targu za 220zł, bo w sieciówkach nic mi nie przypadło do gustu a ten wydaje się ciekawy i jest ciepły. 


Legginsy świąteczne również zakupione na targu za 30zł. 


Sukienka z New Yorkera za 40zł przyda się na każdą okazje. Mała czarna zawsze w modzie ;) Prawie cała jest koronkowa a plecy ma z przezroczystej, czarnej siateczki.


Bluza pochodzi z New Yorkera. Kosztowała 40zł i jest ciepła. Taka zwykła sportowa bluza zawsze się przyda.

To na tyle. Mam nadzieję, że przygotowania do świat idą pełną parą.
Pozdrawiam! ;)

3 komentarze:

  1. Świetne legginsy ! co powiesz na wspólną obserwację?
    marcela-marccela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten płaszczyk jest piękny :)
    Wszystkiego Dobrego w Nowym roku

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam