piątek, 31 stycznia 2014

Małe styczniowe denko

Hej!
Przyszedł czas na projekt denko. Mamy ostatni dzień stycznia także najwyższy czas wyrzucić już te puste opakowania. Nie jest tego dużo i nie ze wszystkich produktów byłam zadowolona, ale cóż, zdarza się. 

Oto całe moje denko:


1. Płyn micelarny Bebeautyrecenzja 
Czy kupię ponownie: Tak
2. Biochemia urody olejek myjący - to była moja druga butelka tego produktu, dobrze mył, pienił się, dość ładnie pachniał, nie zapychał mnie, nie wysuszał, ale raczej do niego nie wrócę bo wolę coś bardziej oczyszczającego
Czy kupię ponownie: Raczej nie


 3. Balsam do ciała Dove - nie podpasował mi ten produkt za bardzo, miał ładny zapach, szybko się wchłaniał, ale był strasznie lejący tak że przeciekał przez palce a do tego posiadał w sobie złote drobinki, które latem po plaży może wyglądały dość ładnie ale na co dzień i na drugi dzień są dość tandetne i brzydko to wygląda, mam jeszcze 1 buteleczkę, którą dostałam na święta, ale nie wiem czy ją zużyję
Czy kupię ponownie: Nie
4. Sól do kąpieli Bebeauty - ładny zapach, przyjemna w użyciu, tania, dostępna w każdej Biedronce
Czy kupię ponownie: Raczej tak


5. Świeczka zapachowa Ikea - ta była biała o zapachu ciasteczek, bardzo lubię te świeczki, dość długo się palą, ładnie pachną, wypalają się do końca, są niedrogie
6. Lakiery do paznokci z serii Wibo Express growth - bardzo je lubiła lecz miałam je dość długo i zgęstniały, ładnie wyglądają na paznokciach i długo się utrzymują, recenzja czerwonego tutaj

To tyle jeśli chodzi o zużycia w styczniu. Miałyście te produkty? Jak się u was sprawdziły?
Do następnego!
Pozdrawiam ;)

4 komentarze:

  1. sól do kąpieli cudowna, właśnie stosuje identyczną :)

    obserwujemy? zacznij, odwdzięczę się :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię tych lakierów z wibo, wydaje mi się, że przebarwiają płytkę paznokcia i wysuszają ją. Jednak chyba przejdę się po sól do kąpieli, w końcu od czegoś ma się tę wannę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. balsamy dove uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam