niedziela, 9 marca 2014

Clothes

Hej!
Mam chwilkę wolną, więc przychodzę do was z moimi zakupami ubraniowymi z ostatniego miesiąca. Są to głównie bluzki na wiosnę ;) Kupiłam jeszcze kurtkę, ale nie mam jak na razie zdjęć, więc pokaże wam ją przy okazji innego posta o tej tematyce. Postaram się częściej pisać, zobaczymy co z tego wyjdzie ;)
Pogoda jest super, toteż mam nadzieję, że z biegiem czasu uda mi się pokazać te ubrania na sobie w osobnych postach.

 Bluzka z łańcuszkiem w ogół szyi. Zwykła, czarna z długim rękawem, kosztowała 24zł w Takko Fashion.

Narzutka z czarnymi, skórzanymi wstawkami również z Takko Fashion, będzie idealna na wiosnę, koszt to 36 zł ;)

Ostatnio mam fazę na bluzki w paski, ta pochodzi ze sklepu Reserved, kosztowała 18 zł, ma rękaw 3/4 taki jaki lubię najbardziej ;)

 T-shirt również z Reserved w cenie 13zł, zwykły na co dzień

 Bluza z New Yorkera, mam już taką identyczną tylko czerwoną, ale jest tak wygodna że postanowiłam kupić jeszcze tą ;) Cena to 40zł

 Bluzka z bastinką z Top secret za 30zł, przyda się na bardziej oficjalne wyjścia ;)

Oczywiście top z H&M :) Tym razem kolor szary, koszt to 20zł standardowo

Tyle z moich dotychczasowych zakupów ;)
Do następnego! ;*

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam