niedziela, 2 marca 2014

Stosik*19

Hej!
W ostatnim czasie w ogóle nie mam czasu a czytanie książek. Nie jest to zbyt dobre, więc postanowiłam to zmienić i wybrałam się do biblioteki. Nie trafiłam na super nowości, ale postanowiłam wziąć 3 książki, które mam nadzieję będą ciekawe. O "Kwiecie pustyni" książce jak i filmie słyszałam bardzo dużo, w związku z tym w końcu wypożyczyłam. Cobena czytałam dopiero jedną książkę i spodobała mi się, więc zobaczymy co dalej. Z twórczością Gerritsen nie miałam jeszcze styczności, ale mam nadzieję, że się "polubimy". :)


Do następnego!
Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. kwiat pustyni.. ogladalam pare dni temu film.. polecam:)
    tez musze sie wybrac do biblioteki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kwiat pustyni, dobra książka :>
    http://karakarolina.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam