wtorek, 11 marca 2014

Passion

Hej!
Dziś post z serii paznokciowej. Chciałabym wam zaprezentować kolorek z firmy p2, jest to jedyny lakier jaki mam z tej firmy, nie wiem jak sprawdzają się inne. Kolor dość letni, ale przy takiej pogodzie można zaszaleć, nosi nazwę 630 passion. Konsystencja lakieru jest bardzo fajna, dość rzadka i łatwo się go nakłada na płytkę. Lakier utrzymuje się 3-4 dni. Paznokcie na zdjęciach mają 2 dni ;) Kolorek na zdjęciach wyszedł troszkę przekłamany, w rzeczywistości jest nieco jaśniejszy. Nie mam najpiękniejszych paznokci, zdaję sobie z tego sprawę, ale mam nadzieję, że mimo to kolorek wam się spodoba ;)






Do następnego!

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam