wtorek, 18 marca 2014

Pielęgnacja twarzy-aktualizacja

Hej!
Przyszedł czas na aktualizację z produktami do pielęgnacji twarzy. nie wiele się zmieniło, ale zawsze to coś. Niektóre produkty bardzo często występują w postach na blogu, ponieważ są ze mną od bardzo dawna i nie zmieniam ich. Nie używam żadnych maści antytrądzikowych na chwilę obecną. Staram się przede wszystkim nawilżać twarz. 

RANO
 Na początek myję twarz żelem z Białego Jelenia (recenzja) po czym osuszam delikatnie twarz ręcznikiem kuchennym. Dalej używam toniku z Lirene, ale te z Ziaji też są bardzo dobre. Po ok. 3 minutach nakładam krem z Avy i czekam z 10 po czym robię makijaż. Na tę chwilę nie używam kremu z filtrem, ale już niedługo trzeba będzie zacząć. 

DEMAKIJAŻ
 Od bardzo dawna używam tego żelu z Vichy (recenzja) do zmywania makijażu. Troszkę wysusza, ale idealnie wszystko zmywa. Następnie przemywam twarz sokiem z aloesu z BU i nakładam żel z aloesu z GorVity. Kosmetyków z aloesem używam od niedawna, więc nie mogę się za bardzo wypowiedzieć jeszcze na ich temat.

NA NOC
 Na noc nakładam krem z Physiogel, ale szukam czegoś innego. Ten krem jest cudowny i był moim ulubieńcem przez wiele miesięcy, ale jego cena jest ogromna. Kosztuje ok. 50zł. Jak nie znajdę czegoś tańszego to do niego wrócę, ale przetestuję jakieś zamienniki. 

RAZ W TYGODNIU
Raz w tygodniu robię sobie ten peelling z BU (recenzja). Dla mnie najlepszy i nie zamierzam go na nic innego zamieniać.

Tyle produktów używam w ciągu dnia do pielęgnacji. Piszcie jakie kremy polecacie do cery trądzikowej i mieszanej.
Pozdrawiam!
Do następnego ;)

1 komentarz:

  1. MIałam krem z phisiogel ale kupiłam go dużo taniej... nie zapycha CIę ? mi po nim pojawiło sie sporo zaskurników..
    Ciekawa jestem tego kremu z Avy, jak skończę mój z AA (bardzo fajny godny polecenia) spróbuję tego
    pozdrawiam!
    assymetryczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam