sobota, 4 maja 2013

Peeling enzymatyczny EKO-moja opinia

Hej!
Dziś cały dzień spędzam w domu. Posprzątałam trochę, a tak to czytam książkę i czasopisma. Pogoda jak na maj jest okropna i przygnębiająca. Miałam plany, aby położyć się na kocu w ogrodzie i czytać, ale raczej mi to nie wypali, bo cały czas jest wilgotno i zimno.
Dziś postanowiłam, że podzielę się z Wami moją opinią na temat bardzo fajnego kosmetyku z Biochemii Urody-peelingiem enzymatycznym EKO.






Producent obiecuję nam,że:

» Peeling działa łagodnie, stężenie i aktywność enzymów zostały tak dobrane, by nie podrażniać nawet wrażliwej skóry, a jednocześnie zapewnić efektywne działanie peelingu.
» Wyczuwalnie wygładza i zmiękcza skórę już po pierwszym użyciu.
» Działa powierzchniowo na zasadzie rozpuszczania martwych, zrogowaciałych komórek naskórka. Pomaga pozbyć się widocznych objawów łuszczenia się skóry.
» Delikatnie oczyszcza skórę i poprawia jej koloryt.
» Przygotowuje skórę do przyjęcia i lepszej absorbcji składników aktywnych obecnych, w aplikowanych w dalszej kolejności, produktach pielęgnacyjnych.
» Oprócz działania złuszczającego, enzymy - bromelaina i papaina posiadają również właściwości przyśpieszające gojenie i przeciwzapalne.
» Dzięki obecności mączki owsianej i mleka w proszku peeling jednocześnie nawilża i łagodzi podrażnienia skóry.
» Wysoce rozdrobniona, kosmetyczna mączka owsiana, nadaje peelingowi aksamitne odczucie podczas aplikacji na skórę.
» Peeling pełni jednocześnie funkcję maseczki o działaniu odżywczym, łagodzącym i wygładzającym.









Osobiście uważam,że produkt bardzo fajnie wygładza nam skórę twarzy i lekko ją napina. Peeling dobrze złuszcza martwy naskórek i fajnie oczyszcza naszą skórę. Jest prosty w wykonaniu i łatwy w aplikacji na twarz. Buzia jest bez podrażnień, jest gładka i miękka po użyciu peelingu. Produkt na twarzy dość szybko zasycha i łatwo się go zmywa. Jest to bardzo prosta i szybka forma peelingowania twarzy. Osobiście używam go 1-2 razy w tygodniu i jestem bardzo zadowolona. Produkt jest bardzo wydajny, powinien nam starczyć na jakieś 15 użyć. Jego cena jest niska, bo kosztuje coś ok. 14-16zł, więc uważam, że warto go sobie zakupić i wypróbować. Bardzo polecam ten produkt!


Produkt po rozrobieniu go z wodą.

Serdecznie polecam go wypróbować, bo naprawdę warto!

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam