sobota, 12 października 2013

Rimmel Stay Matte - recenzja

Hej!

Dziś przychodzę do Was z recenzją na temat pudru do twarzy z firmy Rimmel o nazwie Stay Matte. Jak sama nazwa wskazuje ma być to produkt, który matowi. Postanowiłam, że napiszę o nim kilka słów, ponieważ uważam, że jest naprawdę godzien polecenia i wypróbowania.


 Odcień jest idealnie dobrany do skóry ( mój 003 peach glow) dzięki dużej gamie kolorystycznej, Na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. Idealnie wtapia się w skórę i nie tworzy "maski", nie jest idoczny na twarzy. Ma przepiękne satynowe wykończenie i bardzo dobrze wygląda na twarzy.
Daje ładny efekt wyrównania kolorytu twarzy.
Co do matu na cerze to sprawdza się dość dobrze. Producent zapewnia nas że jest do ok. 5 godzin matu. Ja niestety mam cerę mieszaną w kierunku tłustej i muszę go poprawia tak co 3-4 godzina, ale mi to osobiście nie przeszkadza tak bardzo.
Bardzo szybko i prosto się nakłada, nic się nie osypuje.


Jeśli chodzi o wydajność to jest dobra. Ja używam regularnie tego pudru od ok. miesiąca- dwóch i jeszcze nie widzę dna.
Produkt jest ze średniej półki cenowej, bo jest to koszt w granicy 20 złotych. Dostępny w wielu miejscach, głównie (Rossmann, Hebe, Natura, Superpharm i inne). 
Jeśli chodzi o opakowanie to jest solidnie wykonane. Zapach produktu jest delikatny, nie nachalny. 
Produkt nie zapchał mnie i nie wyskoczyły mi po nim żadne wypryski czy niedoskonałości.


Bardzo polecam ten produkt, jest naprawdę wart uwagi. Warto sprawdzić i się przekonać na właśnej skórze.

Pozdrawiam!
Do następnego! ;**

3 komentarze:

  1. Też go mam i też się u mnie ładnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię podkłady z Rimmela , tego pudru nie miałam ale dzięki twojej recenzji na pewno wezmę go pod uwagę przy zakupie następnego pudru matującego ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam