poniedziałek, 29 czerwca 2015

Mój codzienny, standardowy makijaż

Hej!
Postanowiłam, że dzisiaj pokażę wam moje kosmetyki, których używam codziennie rano do zrobienia makijażu. Zazwyczaj taki codzienny makijaż twarzy zajmuje mi może 10 minut, więc nie ma szaleństw.

Zacznijmy od podkładu i korektora. Jestem zakochana w podkładzie z Bourjois. Jest to już moje drugie opakowanie, a trzecie czeka już na swoją kolej w szufladzie. Idealny do codziennego makijażu, cudownie sprawdza się na mojej tłustej skórze. Daje naturalny efekt. Niedługo postaram się napisać osobną notkę na jego temat. 
Jeśli chodzi o korektory to aktualnie mam dwa. Kamuflaż z Catrice dobrze radzi sobie z zaczerwienieniami i maskuje moje wypryski. Szersza recenzja tego kosmetyku znajduje się TUTAJ. Czasem jednak mam ochotę na coś nieco bardziej lekkiego i sięgam wtedy po korektor z Pierre rene. Produkt ten również dobrze kryje niedoskonałości. Jednak ma bardziej suchą formuje przez co czasami podkreśla suche skórki. Ale oba używam bardzo często i jestem zadowolona.


Następnie przechodzę do zmatowienia twarzy. Do tej czynności używam dwóch pudrów. Najpierw przypudrowuje strefę T i bardziej przetłuszczające się miejsca pudrem bambusowym z Biochemii urody po czym na całą twarz nakładam jeszcze puder stay matte z Rimmela. Taki duet sprawdza się u mnie wyśmienicie i osiągam nim efekt zmatowionej skóry na ok. 4-5 godzin co jak dla mnie jest super. Oba produkty bardzo wydajne i niedrogie.


Na koniec wypełniam brwi cieniem z Maybelline w kolorze 40, tak by wyglądały naturalnie lecz były przyciemnione. Po czym maluję rzęsy tuszem, aktualnie Wibo Extreme lashes. Lekko pogrubia, wydłuża i podkreśla moje rzęsy. Wszystko wygląda ładnie i nie ma w tym przesady.


Raczej stawiam na naturalny makijaż bez cieni, bronzera i szminek. Bardziej make up no make up. Wygląda to wszystko naturalnie, dziewczęco i schludnie. Ja aktualnie preferuję taki look i bardzo mi się podoba.

Piszcie co myślicie o mocnych makijażach a co o tych bardziej naturalnych.
Do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam