piątek, 14 września 2012

Lazy evening ;*

Hej!

Ja Wa minął tydzień? Dla mnie był ciężki i strasznie dłuuugi. Na szczęście już piątek i weekend! Ja spędzam wieczór przy mojej ulubionej malinowej herbatce, książce, cynamonowej świeczce, kocyku i jakimś balsamie do ciała ;) Uwielbiam takie wieczory. Mam wtedy czas dla siebie i mogę się zrelaksować, nie myśląc o problemach i szkole. Takie chwile są dla mnie bezcenne, jeszcze teraz kiedy mam szkołę, sprawdziany, kartkówki itp. 

A jak Wy spędzacie wolne, weekendowe chwile?





Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. bardzo podobnie :) albo uzupełniam braki na blogu, albo też nadrabiam prasówkę.. pozdrawiam serdecznie! :)

    http://www.wprawkidokrakowskiejawangardy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka, koc i owocowa herbatka także pojawia się w moich planach. Nawet nie chcę myśleć, że za niedługo nie będę mieć na to czasu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam