piątek, 7 września 2012

Sieciówkowo!

Hej kochani!

Jakiś czas temu wybrałam się na zakupy takie już przed jesienne. Kupiłam parę ciuchów jeszcze na końcówkach wyprzedażowych. Ogólnie to dopiero muszę zrobić listę co chcę sobie kupić na okres jesienno zimowy. Na pewno będą to jesienne buty, ramoneska, kilka sweterków, kozaki oraz komin. Co jeszcze dojdzie do mojej listy to się jeszcze okaże z czasem. W tym sezonie bardzo mi się podobają spodnie w kolorze butelkowej zieleni, ale nie wiem czy uda mi się takowe dostać, ponieważ mam straszny problem z doborem spodni. Jest to po prostu moja odwieczna zmora! Teraz pokaże Wam parę moich zdobyczy. 

Co o nich sądzicie?



 -Top Orsay 20zł


-Koszulka C&A 17,90zł


-Koszula C&A 9,90zł


-Spodnie Green point 49,99zł


 -Kolczyki perełki C&A 17,90zł

Pozdrawiam!


3 komentarze:

  1. Super rzeczy, najlepsza niebieska koszula w kwiaty <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne są te ciuszki i fajne kolczyki :))
    Bardzo podoba mi się Twój blog, obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli Ci się podoba to zapraszam do obserwacji.
      Pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam