środa, 19 września 2012

Z podróżnika zakupoholika-Part3

Dzisiaj chciałam Wam pokazać zdjęcia z wyprawy do Czarnogóry. Jest to magiczny kraj, który mnie urzekł. Patrzysz przed siebie i widzisz morze i góry jednocześnie! Niesamowity widok! Mnie osobiście bardzo się tam podoba. Ja byłam nad morzem ale także zwiedziłam część kraju. Przejeżdżałam praktycznie przez cały kraj. Wiadomo, w niektórych miejscach widać biedę, ale to chyba w każdym kraju.
Niestety tylko przejeżdżałam obrzeżami Podgoricy, a chciałam troszkę ją pozwiedzać.


Kanion Tara:



 



 Monaster Ostrog:





 Lovcen:


  








 Kotor:



 





 Budva:












 Do następnego! ;*

(zdjęcia mojego autorstwa)

3 komentarze:

  1. Śliczne miejsce, pokaż nam troszkę więcej swoich zdjęć :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne widoki:)) Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia, zwłaszcza te z Kotoru! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam