wtorek, 11 września 2012

Stosik*6

Hej!

Ostatnimi czasy w ogóle nie mogę znaleźć sobie czasu. Ciągle mam jakieś zajęcia. Szkoła daje się we znaki i to już dość konkretnie. Nie wiem czy Wy też tak macie, ale już chcę kolejne wakacje! ;P Mam mniej czasu na czytanie książek nad czym strasznie ubolewam, ale cóż trzeba sobie jakoś radzić. Brak czasu będzie niestety również odbijał się na blogu za co przepraszam!

Od góry:
1. Nicholas Sparks "Wybór"
2. J.K. Rowling "Harry Potter i komnata tajemnic"
3. Kerrelyn Sparks "Jak poślubić wampira milionera"
4. Małgorzata Gutowska-Adamczyk "Cukiernia pod amorem - Zajezierscy"



A Wy co ciekawego czytacie?
Pozdrawiam ;))

8 komentarzy:

  1. Harry Potter <3
    Ja czytam Krzyżaków, średnio ciekawych, ale to lektura, więc przeczytać trzeba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Harry Potter <3 <3
    Ja teraz czytam 3 tom książek o wilkołakach z Marcy Falls - Ukojenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz!
      Miłej lektury!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. a ja nigdy nie czytałam Harrego. naprawdę warto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz książki z odrobiną magii-fantasy to warto. ja polecam wszystkim i jeśli nie jesteś do końca przekonana do daj mu szanse i sięgnij po I część "Harry Potter i kamień filozoficzny.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Hej:)
    Skończyłam czytać "Dziewczyny z plaży", a teraz zaczynam "Zawsze przy mnie stój".
    Na szczęście studia zaczynam za 2 tygodnie, więc mam czas nadrobić nieszczęsne praktyki:))
    Harry Potter pewnie będzie najlepszy z tego stosiku, ale jestem ciekawa pozostałych trzech:) Jeśli będziesz miała czas napisz coś o nich (przede wszystkim o "Jak poślubić wampira milionera" i "Cukiernia pod amorem"
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam