poniedziałek, 3 września 2012

Zakupy kosmetyczne!

Hej! ;)
Jak Wam minął pierwszy dzień w szkole ? Powiem Wam, że mnie tak sobie i zobaczymy co będzie dalej w nowej szkole. Byłam także na zakupach kosmetycznych, ponieważ musiałam uzupełnić moje zapasy.
Jeśli używaliście którejś z tych rzeczy to napiszcie jak się sprawdziły.






 -Isana, zmywacz do paznokci ok. 4zł
-Ziaja, mleczko ogórkowe ok. 8zł
-Rexona, antyperspirant ok. 14zł


 -Ava, krem do twarzy ok. 12zł
-Perfecta, masło do ciała ok. 9zł
-Alterra, olejek do masażu ok. 14zł

-for you Beauty, Pęseta ok. 8zł
-Bell, błyszczyk do ust ok. 6zł

Pozdrawiam!

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam