wtorek, 25 września 2012

Projekt denko!

Hej kochani!
Dzisiaj chciałam Wam przedstawić produkty, które zużyłam w sierpniu i wrześniu. Ostatni projekt był jakieś 2 miesiące temu,  a już się mi tego troszkę nazbierało. Z jednych produktów jestem mniej zadowolona a z innych więcej. mam oczywiście swoje perełki, więc zaczynam!



1.Szampon regenerujący Nivea - jak dla mnie był ok. Fajnie mył włosy, może troszkę je plątał, ale po za tym był w porządku.

2.Nawilżający żel do mycia ciała AA - żel był dość gęsty, miał ładny zapach, dobrze mył. Polecam!

3.Żel do mycia ciała Avon naturals - miał przepiękny zapach, niestety nie utrzymywał się długo. Miał lekką i przyjemną konsystencję.


 1.Micelarny żel do demakijażu BeBeauty - lekka, żelowa konsystencja, dość dobrze zmywał choć nie poradził sobie z mocniejszym makijażem. Niska cena i łatwo dostępny.

2.Tonik BIO aloesowy Ziaja - uwielbiam te toniki z Ziaji choć bardziej jednak wole tą ogórkową wersje. Fajnie odświeża i jest dość tani i wydajny. Polecam!

3.Krem z zieloną herbatą Ava - uwielbiam ten krem, to jest już moje ente opakowanie. Używam go na dzień i noc. Fajnie nawilża, nie zapycha. Kosztuje coś ok. 12 zł w Rossmanie.


1.Zmywacz do paznokci Isana - fajnie zmywa lakier, super zapach, nigdy mi tak nie przypadł żaden zapach zmywacza. Taniutki.

2.Krem do rąk Ziaja - super konsystencja, szybko się wchłania. Na pewno go kupię ponownie. Ładny, przyjemny zapach. Super nawilża.

3.Odżywczy balsam do ciała AA - przepiękny malinowy zapach. Ładnie się wchłania. Niestety ja nie zauważyłam jakiegoś super efekty nawilżenia, ale za zapach na pewno go kupie ponownie.

Pozdrawiam! ;)

9 komentarzy:

  1. Dużo tego Ci się nazbierało:) Sama także jestem zadowolona ze wszystkich produktów z Ziaji, widze Ty też:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może masz ochotę się obserwować?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam zamiar zakupić ten krem do rąk z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A jest może także płyn micelarny z tej firmy? Coś mam ochotę na niedrogi jakiś i dobry.
    Obserwujemy?
    written-by-bird.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety chyba nie ma. Ja się nie spotkałam.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Już ostatnio myślałam nad kupnem tego kremu z zieloną herbatą, ale nie byłam co do niego pewna. Jednak jak polecasz to nic innego mi nie pozostało:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielokrotnie używałam koziego mleka do rąk i uważam, że jest godne polecenia :) Reszta niestety jest mi obca :)
    Obserwuję i pozdrawiam. :)

    http://tylkodoczytam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam