środa, 10 kwietnia 2013

Haul-kwiecień!

Hej!
Pogoda nareszcie nam się poprawiła i bardzo się z tego cieszę. Postanowiłam więc napisać coś na bloga, bo wiem, że dawno mnie tu nie było, ale szkoła pochłania cały mój czas! Dziś będzie post z zakupami, które udało mi się zrobić na początku kwietnia. Wiem, że dopiero jest początek kwietnia, ale raczej nie będę już robiła większych zakupów. Potrzebowałam paru rzeczy, ale też niektóre "wpadły" do koszyka przypadkowo. Zakupy są z Rossmanna, Avonu, apteki i takiej małej drogeryjki. Mam nadzieję, że będę zadowolona z tych produktów i dobrze mi będą służyły. 


-Physiogel krem do twarzy (apteka) ok.38zł
-Dove go fresh dezodorant (mała drogeria) 9zł
-Eveline nawilżający płyn micelarny 3 w 1 (mała drogeria) 13zł
-Biały jeleń płyn do higieny intymnej (Rossmann) 
-Eveline serum regenerujące do ust (mała drogeria) 5zł


-Babydream szampon (Rossmann) 3,50zł
-Isana zmywacz do paznokci (Rossmann) 4zł
-Rimmel match perfection podkład (Rossmann) 28zł


-Woda toaletowa summer white sunset (Avon) 20zł

Do następnego! ;)

1 komentarz:

  1. Używam żelu myjącego i kremu tego co masz z phisiogel :) Są świetne :) choć krem troszkę za tłusty, choć mam suchą skórę, na noc jest idealny :)
    Pozdrawiam!
    Chciałam przy okazji zapytac co z moją wygraną? :) Paczuszka została wysłana?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam