piątek, 5 kwietnia 2013

Mam i ja!

Hej!

Dziś piątek i znów możemy cieszyć się weekendem ;) Ja mam zamiar wykorzystać ten czas na bieg, książki i relaks. Po świętach jakoś się rozleniwiłam i nie mam na nic ochoty, ale czas to zmienić! Jak wiadomo 2 kwietnia w Lidlu były dostępne buty Nike do biegania. Podobno był straszny tłok i buty rozeszły się ja ciepłe bułeczki. Moje kupiła mi mama wracając z pracy. Zobaczymy jak się sprawdza do biegania. Jeszcze ich nie nosiłam, tylko przymierzałam, ale wydają się być wygodne. Zobaczymy jak to będzie! Kolor jest bardzo ładny, neonowy róż modny w tym sezonie, więc nic tylko śmigać w trasę. 

I jak Wam się podobają?
Udało Wam się je zdobyć?? ;)





Do następnego! ;*

3 komentarze:

  1. Ładne :) Ale sama ich bym nie kupowała :)
    Ale grunt to wygoda a nie wyglad co do biegania :)
    Ja osobiście wolę rolki, rower, skakanka, basen :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczn adidaski . Chętnie bym sobie sprawiła takie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nike w Lidlu? :D
    Nawet bym nie pomyślała.
    A wyglądają bardzo ładnie. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam