piątek, 19 kwietnia 2013

Na sportowo

Hej!
Nareszcie piątek! Już nie mogłam doczekać się tego dnia :) Przed chwilą zjadłam sałatkę owocową, a zaraz idę pobiegać. Pogoda niestety nam się troszkę popsuła, ale miejmy nadzieję, że znowu do nas powróci piękne i gorące słońce.
Ostatnio potrzebowałam butów sportowych, bo ostatnie takie buty kupiłam chyba 3 lata temu i już musiałam je wyrzucić, bo nie prezentowały się za dobrze. Nie mam teraz żadnych trampek, więc postanowiłam, że zainwestuję w jakieś adidasy. Przeglądnęłam Allegro i stwierdziłam, że zamówię sobie buty Nike Capri Leather. Zapłąciłam za nie 161 złoty wraz z przesyłką kurierską. Mam nadzieję, że będą się dobrze nosiły i będą wygodne!





Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. mam bardzo podobne i są mega wygodne ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne takie proste :) sama się zastanawialam nad podobnymi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam