wtorek, 30 kwietnia 2013

Synergen Compact Powder-recenzja

Hej!
Mamy wtorek i także ostatni dzień szkoły! Pogoda nam się troszkę popsuła, ale mam nadzieję, że to tylko chwilowe. Teraz mam wolne od szkoły aż do 13 kwietnia z powodu matur!  Jeszcze nie wiem co będę robić tyle czasu, ale na pewno jakoś dobrze to wykorzystam.
Dziś przychodzę do Was z recenzją pudru z firmy Synergen, którego używam już od wielu miesięcy, a nawet lat. Bardzo lubię ten puder.



 Puder jest wydajny i starcza mi na około 2-3 miesiące codziennego użytkowania.
Jest tani, bo jego koszt w Rossmannie to aktualnie jakieś 8 złoty. Kiedyś był tańszy, bo kosztował coś ok. 6-7zł. Niestety teraz jego cena wzrosła.
Puder matuje twarz na ok. 3-4 godziny. Przy czym ja mam twarz bardzo tłustą i często się świeci. 
Opakowanie jest średniej jakości, ale za tą cenę nie ma się co spodziewać. Tylko raz mi się rozpadło. 
Do pudru dołączona jest bardzo fajna i funkcjonalna gąbeczka, której używam cały czas jak mam ten puder. Piorę ją 2-3 razy w tygodniu.
Produkt mnie nie zapchał, nie spowodował żadnych wyprysków, ładnie wygląda na twarzy.



Podsumowując: Bardzo polecam ten produkt. Za tą cenę warto wypróbować. Ja na pewno będę jeszcze do niego powracać!

Pozdrawiam i życzę miłego długiego weekendu! ;)

4 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam