wtorek, 16 kwietnia 2013

Wiosennie

Hej!

Dziś taki krótki wpis ze zdjęciami mojego stroju. Nie spodziewałam się, że będzie aż tak ciepło. Ale na szczęście nie miałam długo lekcji, więc jak wróciłam do domu to od razu się przebrałam w coś lżejszego i poszłam na spacer. Miałam małe problemy z robieniem zdjęć, ale mam nadzieję, że przymrużycie na to oko.
Zdjęcia nie są najlepszej jakości i nie wszystko na nich dokładnie widać tak jak chciałam, ale myślę, że da się przeżyć. Zakochałam się w tych miętowych spodniach! Strasznie mi się podobają i o dziwo pasują do wielu rzeczy. Zostawiam Was ze zdjęciami i mam nadzieję, że wiosna już u nas pozostanie!






Pozdrawiam! ;)

3 komentarze:

  1. Bardzo ładnie. :)
    Szczególnie te pastelowe spodnie.
    Trzeba przyznać, pogoda zaskakuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne połączenie pastelowych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli blog Ci się spodobał to obserwuj ;)
Ja odwiedzam każdego komentującego, lecz obserwuję tylko te blogi, które mi się najbardziej spodobają.
Pozdrawiam